oyamac.com :

A diéta és a Akne

Van összefüggés a diéta és Akne?

oyamac.com

Frissítve december 19, 2008

oyamac.com Egészség-betegség és állapot tartalom felül a Medical Review Board

Lásd További:

Évek óta, a közös hit volt, diéta egyáltalán nem befolyásolja a pattanások. Kiderült, hogy lehet, hogy téved.

A tanulmány elkészült az ausztrál RMIT Egyetem és a Royal Melbourne Hospital Bőrgyógyászati ​​felfedezték, mi folyik üdvözölték, mint a "szilárd kapcsolat" között, az étrend és a pattanások fejlődésének.

Docens Neil Mann, a RMIT University School of Applied Sciences, vezette a kutatócsoport, amely töltött több mint két évig tanult anyagcsere változások glükóz és inzulin szint miatt a diéta és az ebből eredő változásokat a bőrön.

A kutatók úgy vélik szénhidrátok magas glikémiás index , melyek glükóz és az inzulin szint a tüske, befolyásolhatja a fejlődését és súlyossága akne. Ezzel egy gazdag étrend fehérje-és szénhidrát alacsony glikémiás index úgy tűnt, hogy javítsa akne breakouts.

Professzor Mann, valamint Robyn Smith, PhD és a Royal Melbourne Hospital, osztva 43 férfi, kor között 15 és 25, a két csoport között. Az egyik csoport kapott élelmiszereket egy alacsony glikémiás index , mint például a teljes kiőrlésű kenyér és tésztafélék, hüvelyesek , valamint a magas fehérjetartalmú ételeket. A második csoport táplált egy "tipikus" tizenéves étrend, amely a fehér kenyér, burgonya, és a cukros italok és rágcsálnivalók.

Az eredmények a kutatók szerint, volt elképesztő. 12 hét után, a fiúk a magas fehérje-alacsony glikémiás index csoportban mutatott ötven százalékos csökkentését akne. Az eredmények sugallják közötti kapcsolat az étrend és a pattanások fejlődésének.

A tanulmány eredményeit mutatták be a 15. kongresszusa az Európai Akadémia Bőrgyógyászati ​​és Venerology, és már megjelent 2007 júliusában kérdését az American Journal of Clinical Nutrition, és 2007 augusztusában kérdését a Journal of the American Academy of Bőrgyógyászati.

Dr. Mann, valamint az ausztrál College of bőrgyógyászok, már kiadott egy füzetet, "A Teenage Anti-acne Diet" alapján a kutatás.

Mit jelent ez Önnek
Dr. Mann tanulmány érdekes, mert megkérdőjelezi a hosszú hiedelem kapcsolatos étrend és a pattanások. Érdekes, mint az eredmények, akkor az előzetes és több kutatást kell végezni.

Szóval, a diéta fogja törölni az akne? Valószínűleg nem. Azonban az egészséges táplálkozás minden bizonnyal javítja az általános egészségi. Ahelyett, hogy a magasan feldolgozott élelmiszerek, próbálja magában foglaló több teljes kiőrlésű gabona (mint például a teljes kiőrlésű kenyér, búza tészták, barna rizs, zabpehely, stb) a diéta, valamint a sok friss zöldség, gyümölcs, és sovány fehérjét. Limit összeg kólát, cukros ételek, és egyéb "szemét élelmiszerek" amikor csak lehetséges. Ön nincs mit veszíteni, és az egészséges test szert. És talán világosabb a bőr is.

Forrás:

Smith R., N. Mann, Braue A., Mäkeläinen H., Varigos G.: "Az alacsony glikémiás terhelés étrend javítja a tüneteket acne vulgaris betegek: egy randomizált kontrollált vizsgálat." American Journal of Clinical Nutrition (2007); 86: 107-115.

Smith R., N. Mann, Braue A., Mäkeläinen H., Varigos G.: "A hatás egy magas fehérje-, alacsony glikémiás terhelés étrend szemben a hagyományos, magas glikémiás terhelésű étrend biokémiai paraméterek járó acne vulgaris: Egy randomizált, a vizsgáló-vak, kontrollált vizsgálatban. " Journal az American Academy of Dermatology (2007); 57. cikkének (2): 247-256.


Fedezze fel a Akne

oyamac.com :