Jó hír minden, amit csokimániások: evés csoki nem okoz pattanásokat. Bőrápoló szakértők egyetértenek abban, hogy a pattanások nem okozott semmilyen konkrét étel, beleértve a hasábburgonya, édességet, szóda, vagy burgonya chips.
Az igazi pattanások oka egy építmény az elhalt hámsejteket, a pórusok, túlzott a bőr olaj (nevezett faggyú), és elterjedése akne okozó baktériumokat . Ezek egyike sem tényezők által kiváltott élelmiszereket eszünk.
Talán a legnagyobb mítosza minden van, hogy eszik zsíros ételek hatására a bőr, hogy több olajat. Zsíros ételek, bár nem igazán jó az egészségnek, nem okoz zsíros bőr vagy pattanások termelnek. Tény, hogy a hormonális változások a szervezetben a legnagyobb hatása a faggyú termelést. A hajlam felé zsíros bőr is lehet örökletes. Tehát, ha a szülők zsíros bőr, akkor valószínűleg lesz is.
A nagy figyelmet kapott egy tanulmány, amely úgy tűnik, arra utalnak, hogy összefüggés az étrend és a pattanások fejlődésének . Támogatói tanulmány szerint egy természetes étrend, amely a friss gyümölcsök és zöldségek, teljes kiőrlésű gabona, sovány fehérjék és hozzon létre egy egészséges test, viszont létre az egészséges, tiszta bőr. Még ez a vizsgálat nem linket valamelyik étel akne breakouts, hanem inkább arra utal, hogy a tápláló étrend segít a bőr egészségének megőrzését is. További kutatásokra kell tenni, hogy bizonyítani végleges kapcsolat az étrend és a pattanások fejlődésének.
Ha egy adott élelmiszer tűnik okoznak több breakouts neked, ne eszik meg. De ne felejtsd el, nincs közvetlen kapcsolat konkrét ételt fejlődését pattanások. Így megy előre, és élvezze, hogy a darab csokoládét vagy végzés krumpli (mértékkel természetesen). A bőr nem lesz rosszabb, mert a következő nap.
Forrás:
"Akne mítoszok." AcneNet. 2007-ben. American Academy of Dermatology. AcneNet. Elérhető január 27, 2008.
Egyesült Államok. NIAMS. "Kérdések és válaszok a pattanások." Bethesda, MD: National Institutes of Health, 2006.